No, jak wiecie to stwierdziłam,że sama nie ogarnę mojego łba i udałam się do ludzI,którzy naprawdę potrafią zdziałać cuda na głowie. *_*Jestem niesamowicie zadowolona! Mam nadzieję,że Wam się podoba. Na żywo wiadomo, wygląda to ładniej. No ale na zdjęciach też macie, moje cudo! Nie wiem jak Wam się widzi, ale jak dla mnie jest bosko! Okej, to ja mykam juuuż! Makijaż sam się nie zrobi! Buziaki! DANCING! <3
No to macie mą fryzurkę :


taka chałka na głowie <3
OdpowiedzUsuńsuper fryzura!
OdpowiedzUsuńBardzo łądna i oryginalna :)
OdpowiedzUsuń