Powered By Blogger

niedziela, 29 maja 2011

Zakupowo? ;3

hej hej! Czas leci a mnie tu znów nie było sto lat kurde! Nie no, bez przesady haha. :D W każdym bądź razie długo mnie nie było. Blog jak zawsze ogranicza się do zakupów i outfitów hyhy. No nic, tak jest dobrze. Oksy, tak więc wczorajsze łupy zakupowe mają się mniej więcej tak :

1. Buty na obcasie. Powiem Wam,że ładne są tylko z zewnątrz. Jak je założyłam wczoraj wieczorem i przeszłam nieduży kawałek to tak mi pościerały palce,że potok krwi był. Tak więc, nazywam te buty : mordercy haha. I tak je kocham! ( A za kartonem leży opaska i opakowanie od kolczyka haha xD)






2. Luźne jeansy z wysokim stanem. Niesamowicie wygodne i co najlepsze pasują generalnie do wszystkiego! :)





















3. Zwykła biała opaska. Wielbię opaski i mam już całkiem sporą kolekcję, najbardziej cenię te zwykłe. A,że ostatnio cierpię na braki w kolorze białym, to wybrałam właśnie tę opaskę. :)


4. Kolczyk do wiązadełka!Jak go zobaczyłam to się zakochałam no! Mam nadzieję,że widać jego wzór. Jest czarny w srebrne cyrkonie i w słońcu pięknie się błyszczy! Jego motyw kojarzy mi się z kulą dyskotekową albo z muchomorem haha. <3





















No i to by było na tyle! :) Hope ya like it! :D

sobota, 7 maja 2011

Outfitowo. ;3

Cześć. Znów trochę mnie tu nie było, ale jak nie mam potrzeby to tu nie zaglądam. W sumie, ograniczam się raczej do dodawania tu zestawień ubrań czyli outfitów no i zakupowych newsów.
Wczoraj zakupiłam trzy bluzeczki i też muszę pocykać zdjęcia im, ale to w najbliższym czasie, tutaj macie outfit dnia wczorajszego. :)




No i to by było na tyle, jak ktoś chce wiedzieć co i skąd to pytać na fotoblogu. :)
Buziaki!